18.04.2017

Dwie Nogi,Dwa Koła I Dwa Psy

fot.Marta Grzegorczyk
Witam was serdecznie,dawno nas tu nie było...
No dobra wcale nie tak dawno :P
Jak tam po świętach, po jedliście.Mamy nadzieję że były spokojne,radosne i rodzinne.My spędziliśmy je baaardzo aktywnie.
Ale przejdźmy do rzeczy.
Nasze spacery nie były już zwyczajnymi spacerami,były trochę szybsze.Ostatnio stwierdziłam że Agility i obi nie ma sensu,więc te  sporty odłożę  na wakacje.
Postanowiłam zająć się z nimi czymś co naprawdę lubią...

Z moich obserwacji wynika iż Sopel lubi biegać baaaa, i ciągnąć też.Więc najlepszym sportem będzie dla niego bikejoring jest to dyscyplina zaprzęgowa po prostu pies ciągnie rower.Nawet dobrze mu to idzie.A zresztą sami zobaczcie...Tak wyglądał pierwszy dzień..↓


video
                                           
Na razie nie mam zamiaru kupić profesjonalnego sprzętu bo nie wiem czy się do tego nie zrazimy ,starcza nam stara linka po Misiu.Co prawda mój ciągnik nie jest Huskim czy Alaskanem,lecz wierze że da radę.


fot.Kasia Grzegorczyk

Co do Abi to zastanawiam się nad tropieniem.W sumie to potrafiła ona tropić głównie zwierzynę już jak ją przygarnęłam,nie wiem jak do tego się zabrać ale będę próbować.Nie mam zielonego pojęcia jak mam siebie tam wpleść,zwykle to ona sama węszy po polach,ale wuj google XD
Myślę że będzie to świetna zabawa na spędzenie wolnego czasu.


1 komentarz:

Polecany post

Tory...

Wczorajszy dzień był mega męczący nie pisałam więc postu,tylko od razu poszłam spać.. Przed wczoraj robiłam porządek w swoim pokoju,znal...